Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Darmowe konsultacje PR
Darmowe konsultacje PR
Klienci korzystający z Fast PR, na każdym etapie realizowanego zlecenia, mogą skorzystać z darmowych konsultacji, które odbywają się bądź telefonicznie, bądź przez Skype lub mailem. Nasze działania nie ograniczają się więc jedynie do napisania i dystrybucji informacji prasowej, czy redakcji tekstu na stronie www. Wspólnie z klientem analizujemy obecną sytuację firmy pod względem możliwości komunikacji z grupami celowymi i pomagamy klientom właściwie zaplanować długotrwały i efektywny plan działań PR.
W działaniach Public Relations niezbędne jest planowanie komunikacji. Mimo, że z pozoru nasze usługi koncentrują się na jednorazowych działaniach PR, takich jak przygotowanie Social Media Release, czy poprawienie treści strony internetowej, w kontakcie z klientami duży nacisk kładziemy na edukację dotyczącą możliwości wyszukiwania przez klientów samodzielnie "pretekstów" do komunikatów prasowych.
Edukacja ta to nic innego jak consulting, którego celem jest m. in. wskazanie klientom potencjalnych źródeł ciekawych informacji na temat firmy, niezbędnych do prowadzenia działań PR. Zwykle omawiamy z klientami obecną sytuację firmy na rynku, oceniamy jej pozycję wyjściową w zakresie komunikacji marketingowej w porównaniu do konkurencji oraz sugerujemy kierunki działań PR w najbliższej przyszłości. Proponujemy konkretne rozwiązania w obszarze komunikacji z mediami, uwzględniając wydarzenia, takie jak przykładowo: wprowadzenie nowego produktu, czy usługi, zwiększenie zatrudnienia, czy wejście firmy na nowy rynek.
Doradzamy również w zakresie komunikacji wewnętrznej firmy, zakresu i treści działań w mediach społecznościowych, czy też planowanych zmian w komunikacji wizualnej firmy, np. stron internetowych, czy materiałów firmowych.
Darmowe konsultacje PR dostępne są tylko dla klientów Fast PR, czyli osób lub firm, które choć raz skorzystały z usługi Social Media Releases lub Web Site Editorial.
Klienci Fast PR otrzymują darmowe konsultacje w zakresie strategii PR.