Aktualności

Dowiedz się, co nowego dzieje się w Fast PR.

Jesteś tutaj:

Archiwum

IgnitionOne stawia na globalny rozwój: nowe biuro w Warszawie

IgnitionOne, światowy lider w dziedzinie cyfrowych rozwiązań dla marketingu, ogłosił właśnie otwarcie swojego pierwszego biura w Polsce. Zadaniem oddziału będzie dostarczanie nowatorskiej technologii cyfrowej dla marketingu i usług dla reklamodawców w Europie Środkowo-Wschodniej. Ekspansja na wschód Europy to kolejny krok milowy firmy po otwarciu biur IgnitionOne w Sao Paulo i Paryżu. Inwestycja w naszej stolicy świadczy o potencjale rynków wschodzących.

IgnitionOne podchodzi do rozwoju bardzo mądrze, łącząc najlepszą na świecie technologię z potencjałem kreatywności lokalnej kadry – mówi Mirek Wąsowicz, który pokieruje polskim zespołem. – To właśnie usługi spełniające światowe standardy, od teraz dostępne na lokalnym rynku, czynią naszą ofertę wyjątkową.

Firma, chociaż dopiero otworzyła biuro w Warszawie, od lat pracuje w Polsce z kilkoma wielkimi markami, takimi jak Orange, Netia, Play, Volvo, Easygo.pl i Toyota. ­– Odkąd rozwiązania zaproponowane przez IgnitionOne stały się częścią naszej internetowej strategii marketingowej, obserwujemy świetne wyniki – mówi Bartłomiej Lipa, Ecommerce Director sieci Play. – Ponad 15 proc. naszej sprzedaży w internecie realizujemy dzięki konwersjom z IgnitionOne, zachowując jednocześnie ponad 25 proc. skuteczności wśród pozyskanych leadów. IgnitionOne pomogło nam też ograniczyć wskaźnik oszustw, który udało nam się zredukować o połowę.

O IgnitionOne

IgnitionOne – światowy lider w cyfrowych rozwiązaniach marketingowych ­­– umożliwia firmom integrację i centralizację wszystkich działań marketingu online na jednej platformie, która pozwala na dokładniejszą analizę i większą skuteczność kampanii. Na zlecenie klientów IgnitionOne profiluje obecnie ponad 300 milionów użytkowników w ponad 50 krajach. Dzięki modelowaniu wielokanałowej atrybucji optymalizuje konwersję w reklamach w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych oraz w reklamach mobilnych i banerowych. Rozwiązania IgnitionOne opierają się na autorskiej, zintegrowanej technologii IgnitionOne Digital Marketing Suite SM.

IgnitionOne uzyskuje każdego roku ponad 30 miliardów dolarów przychodów dla wiodących światowych marek, takich jak General Motors, DIRECTV, Ann Taylor, La Quinta, Travel Guard i Fiat oraz dla agencji reklamowych, m.in. MRM Worldwide i CyberAgent. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.ignitionone.com, śledząc firmę na Twitterze (@ignitionone) lub odwiedzając blog http://www.digitalmarketingsuite.com.

Skorzystaj z FastPR

Bądź z nami na

  • Facebook
  • Blip
  • Twitter

Video

Movie 1 Pokaż

powiększ

Jak to działa?

Klienci

wszyscy

  • Autentika
  • SendSpace
  • bawimy-tulimy.pl
  • Hoang
  • Testuj.pl
  • itiner.pl
  • iSing Mini
  • Bezokularów.pl
  • Xevin
  • Red Sky
  • Finansosfera.pl
  • Grupa e-budownictwo.pl
  • FRoSTA
  • Neolink.pl
  • Las Perlas
  • MailerLite
  • Land Parts System
  • Gdzie-kupie.pl
  • Vessel Sp. z o.o.
  • Interactive Research Center
  • Inkubator TechnoBoard
  • Mergeto.pl
  • Faworky.pl
  • mobile2.pl
  • Eurotel S.A.
  • SAS
  • Notjustshop.com
  • Firmy.net
  • KtoZbuduje.pl
  • KurJerzy.pl
  • Glotto.pl
  • Navatar
  • RozkminiaczeZarabiacze
  • Ingla Sp. z o. o.
  • Serwis Finansowy SerFin
  • Niemiecki online SehrGut
  • Go TFI
  • Klasowy Księgowy
  • Klikr!
  • LemonMind.com
  • MyTalent.pl
  • Perium.pl
  • TPSdruk.pl
  • KtoToMowi.pl
  • SocioComm
  • DocWin.com
  • Betty Beauty
  • Instream Media
  • Alerter
  • AXA Direct
  • CITYHOME
  • Botaniqa
  • Crowdfunders
  • Fundacja Sue Ryder
  • Ignition One
  • iPrezenty
  • Asecureo
  • Placeknow.com
  • Shiny Box
  • Think Media
  • HotelApp
  • Firmy.net
  • Landingi
  • SuperHost.pl
  • Agrotablica.pl