Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Aktualności
- Nowa kampania FRoSTY w międzynarodowych smakach
Archiwum
-
Listopad 2014
1 aktualności
-
Kwiecień 2014
1 aktualności
-
Maj 2013
-
23.05.2013
140 znaków po polsku – czyli pierwszy szczegółowy raport o Twitterze w naszym kraju!
-
20.05.2013
2 aktualności
-
-
Styczeń 2013
-
24.01.2013
PlaceKnow.com nawiązuje partnerstwo z TourWrist.com i wprowadza panoramy 360°
-
07.01.2013
W co inwestować w 2013 roku – darmowy webinar z Sebastianem Urbańskim
2 aktualności
-
-
Grudzień 2012
-
11.12.2012
Plebiscyt Dobrej Strony Turystyki rozstrzygnięty – najlepszy Placeknow.com
-
10.12.2012
-
05.12.2012
3 aktualności
-
-
Listopad 2012
-
29.11.2012
-
27.11.2012
Kosmetyki do stylizacji fryzur intymnych z Nowego Yorku dostępne są już w Polsce!
-
13.11.2012
-
12.11.2012
Ekskluzywnie dla zwierząt, czyli BOTANIQA – nowa marka w Polsce
4 aktualności
-
-
Październik 2012
1 aktualności
-
Wrzesień 2012
1 aktualności
-
Czerwiec 2012
-
12.06.2012
-
11.06.2012
2 aktualności
-
-
Maj 2012
-
31.05.2012
-
11.05.2012
-
08.05.2012
Powstał serwis wspierający rozwój mowy u dzieci – Ktotomowi.pl
3 aktualności
-
-
Marzec 2012
-
29.03.2012
Premiera DocWin.com – platformy do przechowywania dokumentów w chmurze
-
07.03.2012
-
05.03.2012
3 aktualności
-
-
Luty 2012
-
29.02.2012
-
09.02.2012
2 aktualności
-
-
Grudzień 2011
-
19.12.2011
Miniporadnik dla specjalistów do spraw relacji inwestorskich
-
16.12.2011
-
14.12.2011
-
02.12.2011
mytalent.pl odbierze widzów telewizyjnym programom rozrywkowym?
4 aktualności
-
-
Październik 2011
-
25.10.2011
LemonMind.com autorem redesignu serwisu korporacyjnego firmy Sprint S.A.
-
13.10.2011
2 aktualności
-
-
Wrzesień 2011
-
27.09.2011
-
26.09.2011
-
12.09.2011
Pozyskiwanie najlepszych treści w sieci z Klikr.pl dostępne już wkrótce
-
08.09.2011
Mistrzowie blogosfery w Trójmieście na Akademii Social Media
-
06.09.2011
5 aktualności
-
-
Sierpień 2011
-
25.08.2011
Video konferencja "Kryzys zadłużenia" – skutki dla świata i Polski
-
24.08.2011
Start pierwszej edycji projektu RozkminiaczeZarabiacze coraz bliżej. Odliczanie trwa!
-
18.08.2011
3 aktualności
-
-
Lipiec 2011
-
26.07.2011
Glotto.pl – pierwszy serwis uczący specjalistycznego angielskiego on-line
-
06.07.2011
Weź udział w Grupobraniu z Mergeto.pl i wygraj wartościowe nagrody!
2 aktualności
-
-
Czerwiec 2011
-
27.06.2011
-
15.06.2011
-
13.06.2011
-
08.06.2011
Platforma Mergeto.pl dostępna już także dla użytkowników indywidualnych!
-
08.06.2011
-
07.06.2011
-
01.06.2011
7 aktualności
-
-
Maj 2011
-
31.05.2011
SAS Social Flight – wygraj przelot do Kopenhagi, pobyt i udział w koncercie Czesław Śpiewa
-
04.05.2011
2 aktualności
-
-
Kwiecień 2011
-
21.04.2011
Co można kupić za 20 zł? Po kwartale istnienia startup Faworky.pl nabiera rozpędu!
-
20.04.2011
-
18.04.2011
-
13.04.2011
-
05.04.2011
Wiosenne urozmaicenie na talerzu – Ryba grillowana z warzywami
-
01.04.2011
-
01.04.2011
7 aktualności
-
-
Marzec 2011
-
21.03.2011
-
15.03.2011
-
14.03.2011
-
08.03.2011
Pierwsza w Warszawie mobilna kawiarnia CoffeeWay już otwarta
4 aktualności
-
-
Luty 2011
-
03.02.2011
Telewizyjny pilot zamiast wyprawy na zakupy, czyli zubibu@TV podbija świat!
-
03.02.2011
-
01.02.2011
FRoSTA zaprasza na kurs gotowania w Walencji – konkurs Hiszpańskie Inspiracje
-
01.02.2011
4 aktualności
-
-
Styczeń 2011
-
27.01.2011
-
24.01.2011
-
18.01.2011
-
11.01.2011
4 aktualności
-
-
Grudzień 2010
-
10.12.2010
-
03.12.2010
2 aktualności
-
-
Listopad 2010
-
25.11.2010
iSing Mini szuka małych-wielkich gwiazd wielomilionowej wirtualnej estrady!
-
19.11.2010
-
16.11.2010
3 aktualności
-
-
Październik 2010
-
20.10.2010
-
19.10.2010
-
07.10.2010
-
05.10.2010
4 aktualności
-
Nowa kampania FRoSTY w międzynarodowych smakach
Gorące hiszpańskie wieczory w międzynarodowym towarzystwie – to motyw przewodni nowej kampanii wizerunkowej FRoSTY. Akcja marketingowa wiodącego na rynku producenta mrożonej żywności rozpoczyna się dziś i potrwa do 27 lutego br. Celem działań jest zwiększenie świadomości produktów FRoSTY – dań gotowych i podkreślenie ich międzynarodowego charakteru.
Kampania przygotowana przez FRoSTĘ obejmuje spot reklamowy, konkurs konsumencki oraz działania w serwisie Facebook. Spoty reklamowe w dwóch wersjach 15 i 30 sekundowych, pojawią się w TVN, TVN Mix, TVP i ATMedia. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Bohaterowie nowego spotu reklamowego to ekspert kulinarny Piotr oraz jego przyjaciółka z Barcelony – Maria. Wspólnie przyrządzają oryginalne hiszpańskie danie – Paellę i spędzają romantyczny wieczór we dwoje. Zrealizowany na potrzeby kampanii spot obrazuje klimat hiszpańskich wieczorów i przyjemność przyrządzania dań gotowych FRoSTY.
Na początku lutego br. na stronie internetowej FRoSTY rozpocznie się fotograficzny konkurs konsumencki „Hiszpańskie Inspiracje”. Został on przygotowany specjalnie dla miłośników Hiszpanii.
Działania w serwisie Facebook będą oparte o kulinarne podróże Piotra po świecie. Internauci poznają tam najsłynniejsze dania ze wszystkich kontynentów. Na fan page’u FRoSTY będzie można także śledzić na bieżąco przebieg konkursu konsumenckiego.
Spot reklamowy dostępny jest w serwisie YouTube pod adresem http://www.youtube.com/watch?v=J52j2Bp0IE8. Więcej informacji na www.frosta.pl oraz www.facebook.com/frosta.polska.
Firma FRoSTA rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 1998 roku. Od tego czasu dostarcza żywność mrożoną najwyższej jakości. Obecnie pod marką FRoSTA dostępnych jest ponad 80 produktów: wyroby z ryb (m.in. Złote paluszki rybne), dania gotowe, warzywa, produkty z kurczaka, owoców morza i ciasta francuskiego.