Aktualności

Dowiedz się, co nowego dzieje się w Fast PR.

Jesteś tutaj:

Archiwum

LemonMind.com autorem redesignu serwisu korporacyjnego firmy Sprint S.A.

Interaktywne studio badawczo-projektowe – LemonMind.com ─ zakończyło projekt redesignu serwisu korporacyjnego spółki Sprint, wiodącego integratora systemów teleinformatycznych. Efektem prac jest także nowa identyfikacja wizualna, wykorzystująca motyw czterech ptaków, które swoimi cechami i symboliką idealnie prezentują każdy z elementów działalności firmy.

Mewa, sokół, dzięcioł i sowa odpowiadają za konkretne cztery strefy działalności firmy: systemy telekomunikacyjne, IT, sieci teleinformatyczne oraz innowacje. Ptasia symbolika ma za zadanie wyróżnić markę i odświeżyć jej wizerunek. Motywy ptaków będą wykorzystywane do celów reklamowo-prezentacyjnych, a także w komunikacji wewnętrznej. Zmiany w identyfikacji wizualnej wpłynęły również na polepszenie przejrzystości oferty, a także zwiększyły funkcjonalność strony. Dzięki ptakom udało się znaleźć coś niepowtarzalnego, a jednocześnie uniwersalnegomówi Agnieszka Kamińska, dyrektor ds. marketingu w Sprint S.A., odpowiedzialna za przebudowę strony.

Inspiracje

Wykorzystanie ptasich motywów przez studio LemonMind.com wynikało z przemyślanej i spójnej strategii - Jednym z bardzo istotnych celów projektu było odświeżenie wizerunku firmy Sprint. Zdecydowaliśmy się na dość odważny krok w przypadku firmy technologicznej kierującej swoje usługi do konkretnych i wymagających odbiorców biznesowych. Pomysł łączy ciekawie opracowaną symbolikę z pasją jednego z wiceprezesów firmy oraz prowadzonego przez firmę Sprint projektu ekskluzywnego kalendarza wydawanego jesienią każdego roku, prezentującego najpiękniejsze zdjęcia zrealizowane przez wiceprezesa Grzegorza Zieleńca - tłumaczy Olgierd Mrozik, właściciel studia LemonMind.com.                     

                                                       

Nowa strona prezentuje również przebudowaną architekturę informacji, dzięki której użytkownicy serwisu bardziej intuicyjnie odnajdują interesujące ich treści. Dodatkowo zadbano o czytelność i przejrzystość rozbudowanej oferty firmy Sprint, stosując podział na cztery główne obszary działalności.

W celu sprawdzenia wpływu nowej estetyki strony na doświadczenia jej użytkowników studio LemonMind.com przeprowadziło testy, które potwierdziły pomyślność przedsięwzięcia.

Skorzystaj z FastPR

Bądź z nami na

  • Facebook
  • Blip
  • Twitter

Video

Movie 1 Pokaż

powiększ

Jak to działa?

Klienci

wszyscy

  • Autentika
  • SendSpace
  • bawimy-tulimy.pl
  • Hoang
  • Testuj.pl
  • itiner.pl
  • iSing Mini
  • Bezokularów.pl
  • Xevin
  • Red Sky
  • Finansosfera.pl
  • Grupa e-budownictwo.pl
  • FRoSTA
  • Neolink.pl
  • Las Perlas
  • MailerLite
  • Land Parts System
  • Gdzie-kupie.pl
  • Vessel Sp. z o.o.
  • Interactive Research Center
  • Inkubator TechnoBoard
  • Mergeto.pl
  • Faworky.pl
  • mobile2.pl
  • Eurotel S.A.
  • SAS
  • Notjustshop.com
  • Firmy.net
  • KtoZbuduje.pl
  • KurJerzy.pl
  • Glotto.pl
  • Navatar
  • RozkminiaczeZarabiacze
  • Ingla Sp. z o. o.
  • Serwis Finansowy SerFin
  • Niemiecki online SehrGut
  • Go TFI
  • Klasowy Księgowy
  • Klikr!
  • LemonMind.com
  • MyTalent.pl
  • Perium.pl
  • TPSdruk.pl
  • KtoToMowi.pl
  • SocioComm
  • DocWin.com
  • Betty Beauty
  • Instream Media
  • Alerter
  • AXA Direct
  • CITYHOME
  • Botaniqa
  • Crowdfunders
  • Fundacja Sue Ryder
  • Ignition One
  • iPrezenty
  • Asecureo
  • Placeknow.com
  • Shiny Box
  • Think Media
  • HotelApp
  • Firmy.net
  • Landingi
  • SuperHost.pl
  • Agrotablica.pl